bebisveannesiiii esrahmet61 30+5 benimde sırt ve bel ağrılarım çok bu ara kasıklarımda da ara ara ağrılar girmeye başlıyor
esrahmet61 bebisveannesiiii demek yanlız degilmism ağrılarım benm de çok çünkü kasiklarima baskı filan
esrahmet61 PrensesAnnesi- bende de agirlasmak var ama ödem yok o Allah’tan çok geçmiş olsun o olunca DHA zordur sizinki
PrensesAnnesi- esrahmet61 evet beni hicbir şey değil bacaklarım zorluyor incecik kızdım nasıl bu hale geldim hiçbir fikrim yok 🥺
esrahmet61 PrensesAnnesi- herkesin hamileliği bir olmuyo ama bence doğum sonrası verirsiniz zayıflar öyle oluyo genelde bende lohusalık döneminde alıyorum ilk çocuğum da öyle idim şimdi hamile kaldığım kilodayim
gzde355 esrahmet61 yürürken aşırı sancım oluyor yürürken sanki çocuğun kafası aşağıdan çıkacak gbi bgun eve zor geldim 😑😑😑😑😑😑
esrahmet61 gzde355 Allah yardımcımız olsun ya bende yattıktan sonra kalkınca çok kötü oluyorum aşırı ağrım oluyo
Annekuzusu_Ayaz gzde355 ayy benimde öyle oluyo ya baskı oluyo sanki aşağıya yerleşmiş gibi hissediyorum bel sırtım ağrım aşırı zaten bende 31+5
linamom Ben 66 kg ile hamile kaldım şuan 31+2 deyiz 80 kg ı geçtim şuan Cuma kontrole gdince net belli olur . Fazla bssy de yemiyorum ama hareketsiz kalmaktan kilo alıyorum
Nurcan6161 esrahmet61 bende 31+ 0 haftalıgim dün akşam uyumadan duş alırken sanki vajina şişmiş gibi hissettim acaba açilmami olmuş gibi baya baskı ağrılarım olyo erken doğum olmazsa diye korkuyorum
Carriebradshow esrahmet61 31+3 deyim. Benimde alt kısımda baskı hissi çok oluyor. Ben ikiz gebeyim. Doktorum normal olduğunu söylüyor. Şuan tek gebeliğe göre 36. Haftada gibisin dedi. Kaburgalarım ve kasıklarımda ağrılarım çok oluyor bir haftadır.
twobabymommas Leylasiva21 Merhaba herhangi bir sıkıntınız bir şikayetiniz var mıydı protein nasıl çıktı acaba doktorunuz kendi tahlil mi istedi aynı haftadayız merak ettim
Leylasiva21 twobabymommas hiçbir sıkıntım yoktu tansiyonum evde normal cikiyordu. Şişlik yoktu yani sadece 4 kilo aldim ödemem yoktu rutin kontrollerde cikti
elifatncr Benimde 31+1 rahim ağzı kısalığım var yiyip yatıyorum cok kılo aldım nefes alamiyorum gece uyuyamıyorum reflü başladı üstüne covid olduk 2 haftadır zor atlattık bugünde anlamsız mide bulantısı 🤦🏼♀️🥺 Yarın kontrolüm var umarım herşey yolundadr
esrahmet61 elifatncr inslalah herşey yolunda çıkar çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin insallah