Aminegokce şöyle mutlaka acıkırım normal oruç tutarken de acıkıyordum sonra vücut o düzene alışıyordu zaten, ama zaten açlığa sabır da değil mi bi nevi oruç 😊. Bu süreçte de bi deneyeceğim ; eğer açlık sağlık tehditi yaparsa ne bileyim şekerim tansiyonum oynarsa tutmam ki böyle süreçte din de emretmiyor 🙏. Bi de günler yaz gibi aşırı da uzun değil , Bi deneyeyim bakalım 🤲🏻