Ardennnnmomss Cnsoner bende ilk doğumumu devlette ve sezeryan oldum 2.yde devlette olucam çatı muaynesine bağlı genelde doktorlar ona göre karar veriyor
Gzm23 Cnsoner Aaa neden belki sorun yoktur diyeceğim ama folik asit hemen hemen herkese veriyor hatta doğumdan 3 ay önce başlanması lazım deniliyor
Cnsoner İns bende doktorum ile planlı sezaryan olabilirim Yani doğum hanede işler yolunda gitmez isede olabilir tabiki en güzeli normal doğum ama aşağıdan kesilmek istemiyorum korkuyorum
Gzm23 Cnsoner kaç haftalıksın ayrıca aynen planlı sezeryan fikri biraz daha rahatlatıcı geliyor bende öyle düşünüyorum
Evrim1906 Cnsoner herhangi bir sıkıntı yoksa normal doğumu bekliyorlardı istek üzerine sezeryan yapmıyor devlet hastanesi
Gzm23 Evrim1906 özel isteğe bağlı yapıyor da ne zman Ben 36 haftalığım riskim var bu haflarda istiyorum aslında panik yaşıyorum diye istiyorum rsik olayı beni aşırı gerdi
Aysemrd Şuan devlet hastanesinde zorla normal doğum icin bekletiliyorum sabahın 6 sından beridir🙄imkanı olan özele gitsin sancım var ağrı hissetmiyorum 2 cm acıklığım var hala niye bekletiyorsam suyum bile geldi Rabbim kolaylık versin cümlemize🤲
zeytinkiz Cnsoner ilk dogumumdu bunu doktora sormustum 🤭 ücreti neyse verelim diye. Yoooo yapmıyoruz gayet normal yapıosun işte olması gerektiği gibi demişti 😄😆 Hayırlı dogumlarınız olsun.
Gzm23 Cansugamze_ canım demir ilacı kan ilacı değil mi Ben kullanıyorum onu 21.haftadan beri şükür ki Ben kan sulandırıcı kullanamadım doktor istersen kullan dedi ama kullnılması lazımmış bir şey olmaz değil mi yaa bebeğe giden iki damar da da sıkıntı var ama 36 haftalık oldum bir şey olmaz olsa da haftam iyi diye teselli ediyorum kendimi özele gittim üzülme bu ilacı kullanıp hala düzelmeyen hastalarım var dedi bebeğe baktı şu an iyi gelişme geriliği olursa alırız dedi 🙏