Gzm23 kuzum bn ilk gebeliğimde d vitamini damla decavit ve maltofer kullandım şuan ferrum kullanıyorum yani kan ilacı kullandım doğumumda 39.haftaya vermişti ama bnm 38+6 günde suyum geldi sezaryen oldum kendi isteğimle doktorumla konuştum panik atağım var dayanamam korkuyorum normal doğumdan dedim doktorumda yaptı benm snde bi konuş doktorunla artık zamanında gelmiş sayılır