33mersin bende kaşıntıdan uyanamıyorum hamilelikle mi ilgili bilmiyorum ama herşeyi ona bağlamaya başladım 😆
Esraodaci bollysena bende uyuyamıyordum ama sonra evdeki pırpırı (Vantilatörü) yatak odasına getirdim ve başını yukarı kaldırdım ki direkt vurmasın bana diye,şimdi çok rahatım,eğer evinizde yoksa mutlaka satın alın derim hayt kurtarıyo👍🏼
bollysena Esraodaci valla bende ayni seyi dusunuyordum fakat yaz bitti artik dusunurken gerek varmidir diyorum 😀
iremby bollysena gece soguk dus aldim. Pervaneyle yatiyorum zaten. O yuzden rahatim. Yoksa uyuyamazdim.