bollysena Uyuyamiyorum cok sicak sağa dön sola dön fenalık geciriyorum yataktan artik çığlık atarak kalkasim geliyor oyle boyle sicak yok güya 23 derece Allahimmmm yardim ett 😣😣😣 sabah 6 ya karşı anca dalıyorum
ilknurr bollysena yalnız değilsin canım tüm gün boyunca klima hep açık olmasına rağmen uyuyamıyorum, kaç haftalıksn ?
Bukahontas Bende ayni durumdayim bi saga bi sola dönüp duruyorum.Uyusamda ya terden ya başka bi agridan bi sure sonra kalkıyorum😞 bebek doğmadan bol bol uyuyunn diyorlardi ah bi uyuyabilsek...
bollysena Bukahontas dimi ya aynen cocuk hareketleri engellemiyor henüz cok sukur 31+6 yiz da bu sicakdan uyunmuyor
Ssshhh Bende öyleyim hararet basıyor klimanın önünde olsam bile sıcak basıyor 😩Bazen koluma dokunuyorum buz gibi vücudum ama terliyorum ve sıcak hissediyorum
ilknurr bollysena İzmir de canım, bu tarafların sıcağı malum öyleyse çok zor dicektim. Allahtan Ağustos ayı bitti çok zor bir ayı geride bıraktık çok zorladı beni Ağustos ayı çünkü rabbim hayırlısyla atlatmamızı nasip etsin 🙏🏻
Emlyjams bollysena 29+4 den selamlar. Eskisehirde olmama rağmen sıcak ve uyuyamıyorum. Evdekileri boğarak uyandirasim var uyanin lan diye. Misil misil uyuyo hepsi