Basaktrk 12 ve 13 te çıkıntısı var %90 erkek dedi, 16 da kız dedi, 20 de normal ultrasonda kesin kız konuyu kapatıyoruz dedi , (detaylıda bacaklarını açmadığı için göremedik ) , 25 te pipisi de burda deyince ne pipisi ya diye tepki verdim 😂 29 da erkek idi, 32 de hala erkek 😂 33+1 olduk çok şükür oğluşumla 🙏🧿