Damlaya ilk hamileliğimde şekerim çıktı şimdi 2. Ye hamileyim yine şekerim var. Tecrübelerime dayanarak şunu söyleyebilirim ki böyle bazı günler yüksek olmasının sebebi vücudun susuz kalması, bu gün biraz az su içmiş olabilirsiniz. İnsülin kullanmama ragmen yükseldiği oluyor 220 ye kadar. Öğün hemen öncesi sonrası 1. Saat ölçümüne kadar bol bol su içersem normal çıkıyor. Bu sabah tahin pekmez yememe ragmen 135 çıktı😊 ama 3-4 bardak su içtim o 1 saat içinde