Zeynepppdyg Dolunay1 merhabalar hareketlerini daha yeni hissetmeye başladım ama genelde yemek sonrası hareketleniyor ama tokluklarım 1.saat şuan mak 150 oluyor (18+3) tokluklarınız mı 1700-200 oluyor
sevo_asc Dolunay1 benimki sanki azalıyor gibi hissediyorum ve bunun için sürekli bir vicdan azabı çekiyorum
gizzzy35 Dolunay1 aksine düşük olduğu zaman daha haraketli oluyor 🙏 Şeker yüzünden onlar da uyurmuş 😔🥺
Edalmn Şekerin çıkıp inmesinden mi hareketli olunur bilmiyorum ama geceleri haraketli oluyor benim kızım..İnsilinle 160 larda seyrediyor şeker çok şükür insulinsiz 300 lerdeydi ..Dolunay1
Dolunay1 Zeynepppdyg evet kaçırdığım zaman yükselıyor elımde olmasada yıyorum ve yüksek seyredıyor doktor suyumun ıyı olduğunu söylüyor
Dolunay1 gizzzy35 düşük olduğu zamanda haraketlerininden anlıyorum ya zaten Bebegım düştüğünde hareket edıyor benım yada çıktığında onun harıcınde etmıyor 27 haftalığız suanda
Damlaya Merhaba kızlar tip 1 diyabet hastası ve 6 haftalık hamiş olarak yazıyorum insilin kullanıp ilk aylarda şekeriniz nasıl gitti veya gidiyor yardımcı olur musunuz
Dolunay1 Damlaya ben en başından berı kullanıyorum korkma kullanmamak daha kötü stres yapma 3 ay yedıklerıne dıkkat et ben 3 ay kendımı eve kapatmıştım sırf yemek yüzünden dıyet yapıyordum suanda da makarna pılav vs tadımlık yıyorum ılerleyen zamanlarda daha çıkıyor sen kontrol bıle edemıyosun ama suan dayanıyorum
ruya92 Damlaya merhaba ben doğuştan tip 1 diyabetliyim 27 haftalık hamileyim normalde şekerim oynak diyabet diye geçiyor ama inanın hamilelikte herşey çok yolunda gidiyor başlarda insülin dozlarım arttı ama beslenmeye dikkat edip birde spor yaparsanız tabiki doktorunuza danışarak şeker çok iyi bir hal alıyor benim hba1c hamile kalmadan önce 7 civarıydı şuan 6.1 😇😇😇
Zeynepppdyg Edalmn tip 2 diabetim normalde sadece glifor kullnıyordum gebelik başında humulin n(uzun etkili)gece insülinena başladık ama yemeklerde 170-180 çıkyordu azda yesem sonra novorapid başladık şimdide ayarlayablrsem yediklermi max135 oluyor daha üste çıkmasın dedi doktorm ama ayarlamak zor olabiliyor pilav makarna ttlı yemiyorum ama bazen çorbyla bile geçebiliyor. 🥲
Dolunay1 Edalmn şekerim düştüğünde ve aşırı yüksek olduğunda hareketlı oluyor tatlı yıyınce ozamanda hareketli
Dolunay1 Edalmn kaç haftalıksınız bu arada dıyet yapıyormusunuz ben dıyet sayılmaz sadece dıkkat etmeye çalısıyorum
Edalmn Kaç ünite vurunuyorsunuz insulini doktorum 140 i gecmeyeceksin diyor ama ne bilim ben 160, larda olunca da iyi gidiyorum diyorum ya çünkü stabil tutmak çok zor bence..
Dolunay1 Edalmn istememde benım aynı düzeyde kalmıyor gece gün boyu olan 30 ünite vuruyorum yemeklerden önce hızlı ınsülin 8 ünit 😔
sevo_asc Edalmn her doktor bunu diyor ama bunun olması gerçekten mümkün değil sabah krem peynir zeytin 1.5 dilim kepek ekmeği yiyorum yanınada tatlı isteğim olduğu için az bişey çay kaşığı hesabı ile 3-4 kaşık tahin pekmez yiyorum ister istemez direk 140 oluyor sabahlaru bu kadar az yiyip 140 oluyor yani ne kadar dikkat etsem de etsek de çıkıyor 24+6 haftalığım
sdadcr Benim yüksek olunca bebeğim de hareketsiz olurdu. Ben ilk gebeliğim de 400leri görüyordum diyet ve insülinle toparladım. Bence çok dikkat etmek lazım ben çok kötüydüm ilk hamileliğimde
Zeynepppdyg sdadcr şekerim beni korktuyor, ilk doğumda bebeğnz kaç kilo doğdu suyunuzda vs sıkıntı oldmu
Dolunay1 sdadcr kötüydüm derken pıskolojık olarak mı bende o yönden çok kötü hısseedıyorum heran bısey olacak korkusu ama kendımı de yemekten alı koyamıyorum bebegınızde herhangi bı sıkıntı oldumu acaba suyunuzda artma vs
Edalmn Zeynepppdyg gerçekten o dengeyi tutmak çok zor ama ALLAH beter dert vermesin insaallah en azından insulinlerlw dengeleyebiliyoruz az da olsa buna da şükür diyip stres yapmayalım daha çok çıkıyor yoksa şeker :)
Edalmn Dolunay1 bugün tam 31 haftamız bitti .diyete uymaya calisiyorum elimden geldiğince insulin i de vurunuyorum çok şükür şimdilik iyi gidiyor bence.sekeri düşünüp korkmak daha da çok çıkarıyor çok düşünme yoğurt bol tüket ben öyle avutuyorum kendimi