Deletedmom_289 Zeynep0806 maalesef günümüz aynı ama bugun hiç sancım çıkmadı bir tık üzüldüm çektiklerim neydi o zaman dşye açılma da yok zaten normal doğum istiyorum ama kendi sancımla 🥺
Zeynep0806 Deletedmom_289 ben 2 3 kere 40 gördüm sadece ahududu çayı denicem yarından itibaren bakalım
Balm0990 Yok anam bendede tık yok bebede vazgeçti galiba diye düşünüyorum 😅 yarın kontrol var bende kasık agrısı dışında hiç birşey yok 🤷🏻♀️
Ggamz Zeynep0806 benimde rahimde açıklık yok Meryem ana otunu suya bıraktım oda takılıyı kendine squat yapıyom 3 kere alttan muayene ama sıfır açıklık belki Rahmi uyarır ama işte bakalım ne olcak 38+3
Secil0127 Sibel4248 nasıl ağrılarınız var acaba benim kasıklarımın aşağısı ağrıyor yürürken ya da uzandığım yerde dönerken
Sibel4248 Secil0127 kasık ve bel ağrısı vardı birkac gündür canim. Dün nst de sancı çıktı. Yürürken birden ayağa kalkınca falan oluyor ağrı. Ama bugün hiç bir belirti kalmamış gb😇
Ggamz Zeynep0806 çatı muayenesi benim geride ve açılma olmadığından çok acıdı tabi herkesi acı eşiği farklı
Secil0127 Sibel4248 sağ salim doğurursunuz inşallah benim de yarın kontrolüm var bakalım sancılar ne alemde 😅