Poyrazinannesi01 inşallah sağlıkla sihhatle hastaneden çıkmayı nasip etsin rabbim canım bozma moralini benimde ilk oğlum iki gece yatmıştı sariliktan işin tedavisi görmüştü bol bol emzir zor uyanır bu durumda zar zorda olsa uyandır mutlaka doktorlar zaten söylemistir