moom222 Anniko 18+4. On gün sonra kontorlumuz var daha bişey hissetmiyorum karnimd yok cnm senin durum nasıl bende erkek bu arada 😅
Damlaa_ozi Anniko tam 7 haftalık olduk bugün Allah hepimize de sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin
Anniko moom222 ben hissediyorum artık bebeğimi yeni hissetmeye başladım çok heycanlı ve güzel bir his ☺️☺️😀
Afraaaa perimerii hayırlı olsuuunnn öncelikle sağlıklı bir gebelik geçirirsiniz inşallah🥰yumurtlama üzerinden kaç gün geçti bende yarın kan vercem 4 hafta 5 gün oluyo eğer varsa. Keseyi görebilir miyim ki
moom222 Busssx ya kader mahkumlariyiz desene 😅😅 sende de mi tık yok kız ne zaman olcak valla catladik özenir olduk herkese
trakyalikizce Anniko daha yolun çok başındayız biz 6+6👼🏼 bir yandan çok heyecanlı ve mutlu 🥰 bir yandan da gerginim bizi neler bekliyor nasıl olacak vs diye🫠
Basaktrk Anniko 13+4 bugün erkek bebiş ama sallantılı doktor %90 erkek dedi ama buradakilerin değişme meselesinden stresteyim 😁
Moco_44 Basaktrk bende yarın 13+4 oluyorum devlette söylüyorlar demi cinsiyeti😅 çok merak içindeyim hayırlısı olsunda