haticerabia45 benim evime yakın diye arada gittiğim bi doktor var kendi doktorumun dışında her seferinde baska bi felaket söylüyo bana bi ara plesanta aşağıda dedi doktorum yok artık o kadarı cok cok normal dedi geçen bebeğin kafası aşağıda dedi Kendi doktoruma soruyorum yok öyle bi sey kafası büyük hafif asagı durması cok normal diyo 😂😂 amniyosentez npti yapalım mı diyo niye bi tehlike mi var diyorum yok ama kesin öğrenelim down yok mu diyo ikili testim düsük ense kalınlığı burun kemiği çok iyi niye olayım diyorum ya iyi doktor cok önemli 😂