haticerabia45 Gebeliğin neredeyse yarısına geldim.bugun kontrole gittim doktorum beş gün geride ve sende ayına göre zayifsin dedi.ne yapmalıyım herşey yemeye çalışıyorum.bebek 300 Gr.mıs bu arada 😣
Birseniz haticerabia45 ben 15 haftalıkken 124 gramdı 18 haftalığım 240 gr olmuş normal gibi sanki kırmızı mercimek çorbası iç mercimek kilo aldırıyor
Deletedmom622772 haticerabia45 canım benimde 400 gr. Bana az demedi haftasıyla uyumlu dedi internetten baktığımda ortalama 350 gr yazıyor zaten üzülme 50 gr. arayı cok kolay kapatırsın :)
minikpandammmm haticerabia45 tahin pekmez ceviz karıştır ye baya iyi kilo aldırıyor. Kaşar , muz , haşlanmış yumurta , ve mutlaka sut içersen güzel alır. Bulgur pilavı da bebege yarıyor.
haticerabia45 Zma surekli tansiyonum düşüyor bulantım hala geçmedi o yüzden olduğunun farkındayım bencede sorun olmamalı sen yemezsen tabi etlenmez bebekte dedi
Birseniz haticerabia45 bence kilo alır kafana takma arkadaşım 2100 çocuk doğurdu bişey olmadı ve haftaya göre hesapladım ben gayet normal gibi
Demirbebek Bende 22.haftamdayım kilom pek yok her gören hamile değilsin sanki diyor ama doktoruma zayıfım vitamin yazın dedim gerek yok zayıflık daha güzel kşöo sağlıklı birşey değil dedi 3 gün sonra randevum var tekrar gidecem bakalım bakalım ne diyecek
Demirbebek haticerabia45 pekmezi suyla karıştkırıp içmeni öneririm İlaçlar hakkında küçük bi araştırma yaptığımda hepsinin ne kadar kötü olduğunu bi yeri iyleştirirken başka bi yerine zarar verdiğini görüyorum Bebeğin beyin gelişimi in ceviz ye Kansızlık varsa pekmez C vitamini portakal meyve tüket Balık ve yeşil yapraklı sebzelerde gerekli vitaminlerdir.
haticerabia45 Deletedmom622772 bu doktor insanı durduk yere evham yaptırıyor 🤭😂ben hiç araştırmadan direkt size sordum en azından burada tecrübeli anne doludur internet yanıltır diye 🙈
haticerabia45 Deletedmom622772 https://resimyukle.io/r/j64BJ8lYPC benim bu doktorumun garezi cidden bana 😂 benim kalp rahatsızlığım var kansızlık sorunum o bana kalkmış kilo diyo herşey yolundaymis işte.iyiki yazmışsın canım netten baktım hemen şimdi
haticerabia45 Demirbebek çok sağol canım dediklerinin hepsini yapicam balık et süt yoğurt yiyemiyorum 😓 eminim o yüzden oldu çoğu vitaminsizligim kansızlığım falan 😞
minikpandammmm minikpandammmm haticerabia45 ıspanak ve mercimek de çok faydalı . Ha bir de yulaf ezmesi yiyebilirsin . İçinde çok fazla vitamin vs var. Yulaf ezmesi tariflerine bak. Ben yulaf ezmesi , 1 elma rendesi ve süt u pişirip yiyorum.
haticerabia45 minikpandammmm bunların aynısını doktorum da söyledi özellikle balık haftada 300 gr mutlaka yemelisin dedi.bir ay bu formülleri deneyeceğim inşallah güzel tavsiyeleriniz ile herşey yoluna girer 🥰🙏
haticerabia45 minikpandammmm Yulaf ezmesini duymuştum ama kilo vermek için sanıyordum 🙈iyiki varsınız iyiki size sormusum 🙏
minikpandammmm haticerabia45 kilo aldırmıyor ama bol vitaminli mineralli . Sütle muzla elma bol meyveli yersen kilo da aldırır canım
Deletedmom622772 haticerabia45 benim evime yakın diye arada gittiğim bi doktor var kendi doktorumun dışında her seferinde baska bi felaket söylüyo bana bi ara plesanta aşağıda dedi doktorum yok artık o kadarı cok cok normal dedi geçen bebeğin kafası aşağıda dedi Kendi doktoruma soruyorum yok öyle bi sey kafası büyük hafif asagı durması cok normal diyo 😂😂 amniyosentez npti yapalım mı diyo niye bi tehlike mi var diyorum yok ama kesin öğrenelim down yok mu diyo ikili testim düsük ense kalınlığı burun kemiği çok iyi niye olayım diyorum ya iyi doktor cok önemli 😂