muallimehnm seni o kadar iyi anlıyorum ki. Eşim 25 yaşında, ilkokuldan itibaren bilgisayardan hiç kalkmamış, bir çok oyun oynuyor. Biz üniversitede tanıştık. Bölümümüz de bilgisayardı. Kendisi ağ sistem güvenlik uzmanı. Yani hem oyun olarak, hem iş olarak bilgisayar her şeyiydi. Kendi bilgisayarını da oyununa göre özel topladı baya yüksek ücretli hızlı bir bilgisayar.. İlk evlendiğimiz günlerde 1 film izliyorsak biter bitmez bilgisayara gidiyordu. Ne kavgalar ettik.hatasını anlıyordu mesela 1 saat oynayayım kalkıyorum diyordu, o bir saat kaç saat oluyordu… sonra işini değiştirdi ailesiyle çalışıyor artık ve iş için bilgisayarı dükkana götürmek zorunda kaldı. O günden sonra evli olduğumuzu anladım çok şükür. Bi gün elbet geri getiricek bilgisayarı ama eskisi gibi sessiz kalabileceğimi düşünemiyorum. Zaten doğurdum doğurucam, istese de eskisi kadar oynayamaz. İşi de artık daha yorucu öyle saatlerce oturma şansı yok bilgisayar başında. Oyun bağımlılığı gerçekten kötü bir şey.. Allah sabır versin…