Bsrgny1- inşallah yatmazsiniz ya bizde iyi gidiyoruz bugün biberon besleme deneyeceklerdi iyi sonuç alırlarsa biberona geçecekler daha sonra da bir gün anne bebek uyumu için gün boyu emzirme gözetiminde bakacaklar nasıl bebeğin durumu diye doktoru 2-3 güne çıkar diyor inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻