38+4 üm. İlk gebeliğim benim de, yaklaşık 3 haftadır sancı ve ağrı ile mücadele ediyorum. Yürümekte bile zorlanıyorum. Bugünkü doktor randevum gidemedim, cumaya aldım ki, cumaya kadar doğuracağımı düşünüyorum. Yani umuyorum. Bugün biraz doğum pilatesi yaptım, hurması da yiyiyorum hr gün. Eğer bunlar doğuma hazırlıksa benim de birkaç günüm kaldı bence. 🙏🙏🙏🙏