annelinkoo1 sol elinde tek çizgi oluyor. İlk muayenede ona bakıyorlar zaten birde burun kemiği ölçümü yapılıyor.
Benım 13. Haftadan itibaren down sendromu denildi 28.haftaya kadar aldır dediler hastane olarak özel devlet kaç yere gittim kaç perinatoloji baktı 1 i hariç hepsi aynı seyi söyledi. Sadece 1 perinatoloji dedi ki yapısal olabilir. Sadece ense kalınlıgı yüksek cıkıyordu. Fetal DNA testi yaptırdım temiz cıktı. Bebeğimin bir sürü raporu vardı. Çam sakura devlet hastanesinde dogum yaptım her türlü imkan oldugu için. Bebeğim dogar dogmaz herşeyine bakıldı organlarına beynine ciğerlerine kalbine tıbbı genetik kontrolüne götürdük en son bu cocukda hiç biley yok dendi. Suan 6 aylık kızım cok şükür sağlıklı 28 mart da 6 ay kontrolümüz var. Rutin doktor kontrolü yani extra bişey değil. Stres yapmayın bebeğide strese sokmayın Allah bilir ne olacagını. 🙄🤷