annelinkoo1 benimde 2li tarama testim riskli bölgeye yakındı, doktor dna testi önerdi yaptırmamıştık detaylı ultrasonda kalbinde sızıntı çıktı doktor downla ilişkili olabilir dedi çocuk kalp doktorundan takip ettirdik benzemiyor dediler ama biz dayanamayıp 29. Haftada dna testi yaptırdık çok şükür negatif geldi, Allahın izniyle sizin bebeğinizde sağlıcakla doğar inşallah az kalmış zaten gönlünüzü ferah tutun, doğunca da çocuk doktoru muayene ediyor zaten yüz yapısına, el avuç içine, ayak baş parmağına falan bakılarak şüphelendikleri bir durum olursa dna testi yaptırıyorlarmış.