mrs-nobody ya sabah sonucu gördüğümde araştırdım biraz zaten bir süre sonra beta degeri üç dört günde bir iki katı artış gösterip 10. Haftadan sonra duruyormuş sonra forumdan araştırdım herkesin iki katı veya daha fazla artmış ama benim değerlerde ki artışlarla ilgili bisi göremedim sanirim bu degerlerden sonra kimse test yaptirmamis. Stres olup bebeğime yansıtmak istemiyorum ama kaybım olunca çok endiselendim hayirlisiyla sağlıkla sıhhatle kavuşayim inşallah evladima🤲 çok teşekkür ederim sizede🥰