Kızlar benim adetim bir hafta geçtiğinde değerim 2740 di. İki gün geçtikten sonra ise 5269 olmus yani tam iki katı değil sağlık ocağında ki doktorum yeterli bi artış iki katı olmasada dedi ama içim içimi yiyor böyle olup sağlıklı doğum yapan var mı veya gebeliği sağlıklı ilerleyen ?