Ikinciyibekliyorum Evet kızlar bizim dogum 6 eylül perşembe 💕 . Benden önce dogum yapacak olan var mı? 💐🤗
0114 Ikinciyibekliyorum 14 eylul insallah erken dogum riskimiz vardi o 3 haftadir tutmaya çalıştık 😊 durdu cok şükür 14 eylulu beklicez insallah
Estur Ikinciyibekliyorum inşallah senden önce hayırlısıyla Doğum yaparım canım 😅 o kadar beklemek istemiyorum
Beybeybi ummucan benim 13 eylül dıyor bakalım 🤔 kızlarsızdede hafıf sancılar oluyormu kramp gırıyormu bacaklara
ummucan Ikinciyibekliyorum ilk bebegimiz. Şimdilik normal görünüyor ama son dakika nolur bilinmez. Siz 38 de mi sezaryen olucaksnz
Ikinciyibekliyorum ummucan 38+4 te evet . Benim ikinci kizim ve ikinci spinal deneyimimiz olacak kismetse 🙏
Edbanne Ikinciyibekliyorum benim de 2. Sezaryen olacak 20 Eylülde. Zor olur mu merak içindeyim. Umarım sizin için çokkolsy geçer de bize burada da aktatırsınız😊
Ikinciyibekliyorum Beybeybi kramp yok bende fakat yürüyünce kasiklarimda degil ama gobek deliğimin yanlarında ağrılar cok oluyor normalmiş ama
Rosemam Beybeybi evet bacaklarda kramp ve zaman zaman ağrı var hafif sancılar gün içinde oluyor bende de ,
Nlyakts Beybeybi kasiklarimda ince ince sizi basladi bugun bide vajinada bazen bisey var dustu dusecek oyle bi baski var.cisim geliyor kosa kosa gidiyorum yapamiyorum bisey yok hangi durumda gitmeliyim hastaneye hic bilmiyorum kafam karisik😂
Ikinciyibekliyorum Estur hahah 😂😂 hadi bakalım canim ilk once hangimiz doğuracak 😂😂 sizin normal galiba kesin tarih olmadığına gore 🤗
Ikinciyibekliyorum Dilan_akyuz oy masallah rabbim hayirlisiyla kucaginiza almayi nasip rtsin insallah 🙏
Beybeybi Ikinciyibekliyorum bazen yurudugumde kramp gırıyor adım atamıyorum bebekte sureklı cıkma cabası var gıbı
Ikinciyibekliyorum Sevgul8592 sizde belki bu hafta icinde yaparsiniz 🤗 doktorunuz ne kadar daha bekleriz dedi ?
Ikinciyibekliyorum Edbanne aa 20 eylül benim kendi dogum tarihim 💐 yazarım elbette canim hayirlisiyla girip cikayim rabbim o günü gostersin , burda sezeryandan korkanlara , ikinci sezeryana bakış açısını yazarım hayirlisiyla 🤗🙏
mucize1112 Ikinciyibekliyorum Öncelikle Rabbim sağlıklı bir şekilde kucagına almayı nasip etsin 🙏🏻ben varım nasip olursa eylül 3 pazartesi günü öğlen oğlumu kucağıma alacağım 🙏🏻🙏🏻 Dualarımızı esirgemeyelim birbirimizden
Ikinciyibekliyorum mucize1112 âmin insallah canim benim rabbim hepimizin yardimcisi olsun insallah 🤗 dogum hikayelerimizi yazalım insallah bizlerde 🙏
Mrsburunc Yaaa benimde 10 13 eylul en gec 😍 cok heyecanliyim...😣😣 geceleri oz3lliikle kasilmalarim oluyor spinal sezeryan olacak kesinlesti ama korkuyorum😁
Ikinciyibekliyorum Mrsburunc yok geç değil canim 20 eylul olanda var 🤗 hayirlisiyla gelsinler de kuzucuklr ne zaman isterse gelsinler insallah 🤗🙏
Estur Ikinciyibekliyorum Pazartesi’ye kadar sancım açılmam falan olursa koşa koşa gidecem canım 😂 ama olmazsa pazartesi randevum var sezeryan için tarih alıcam 🤦🏻♀️ Hayırlısı artık
Ikinciyibekliyorum Havvataylankk normal dogum sanirim ki net tarih yok 😊 olsun en azindan gününüz gelmiş artik istediği vakit gelsin evlatlar 🙏🤗