Babytmr Amin inşallah. Bence istiyosanız normal doğumu başarırsınız. Korkulcak bişey yok. Doğum yaklaştığı günler yani son hafta heyecanlanıyo tabii insan nası olcak diye ama o hafif sancılar başlayıp doğumun başladığını anladığında (ki kendini belli ediyo yalancıyla ayırt ediyosun yani) :) Allah kadına o sabrı o gücü vermiş ve doğumda meydana çıkıyo resmen:) . Zaten kucağa aldığın anda hepsini unutucaksın emin ol. Doğduğu anda kucağına bıraktılarında o kadar duygulu bi anki dünyada eşi benzeri yok. Normal doğumda gerçkten anında ayağa kalkılıyomuş gerçekten o rahatlığı var bide. Herşey doğumla bitiyo yani. Sizinde az kalmış. Hayırlı doğumlar inşallah dua edicem sizede inşallah bi avazda kucağınıza alırsınız diye. en olmadı epidural normal düşünürsünüz belkide🤗
Esilaminel Babytmr harikasiniz cok cok tesekkür ederim desteginize❣ Buralarda olursaniz sizinle özellikle paylasicam dogumumu 🤗 Eminim cok iyi bir annesiniz keyifle büyütmeniz dilegiyle⚘