Esilaminel çook hemde hamileliğimin ilk gününden beri bende Canan hanıma gitmiştim. Tanıyınca başkasını düşğnmedim bile. Hatta 40ımdan sonra kontrol için çağırmıştı geçen gün kontrole gidip gördüğümde güler yüzünü gördüğümde çok mutlu olduk kızımla:) çok güzel doğum yaşattı hiç korkmadım şuan ikinci olsa yine Canan hanımda yine normal doğum yaparım diyorum. aşırı normal doğumcu ve çok yardımcı oldu doğumumda. Çatı muaynesi yaptıktan snra çok cesaretlendirmişti beni. Yapıcaz biz bu işi diye😬Bu çok önemli her doktorda yok duyduğum kadarıyla. Normalmi düşünüyosunuz sizde? Tam 2 ay oldu bizim Kucağa alıncada çook başka ama Hamilelikte çok başkaymış yalnız.kıymetini bilin bu günlerin . Şimdi içime soksam keşke karnımda dursa hep diyorum:) doğunca hem zor (uykusuz geceler açısından)hem çok ama çok güzel diyosun. Uykusuzluğa tapmen onun bi bakışıyla enerji dolunuyo.Evlat çok başkaymış gerçekten darısı başınıza. Tüm sorularınızı aklınızda olanları sorabilirsiniz istediğiniz zaman.yanıtlarım elimden geldiğince.