Yrnnry ben kızımda suni sancı aldım 2 cm açılmam vardı bida azcık suyum gelmişti. Ama akıntı gibi çok az. Saat 6da suni sancı taktılar 11-30da doğum yaptım. Ama başlarda yani saat sanırım 8-9a kadar çok rahattım yani. Sonra hafif hafif oldu tabi açıyor biraz ama aralıklı zaten. Son anlarda sancı çok oluyor oda yarım saat ıkınman artsın bebek gelsin diye. Uzun süre çekmiyorsunuz o acıyı yani dayanırsınız. Kendi sancısıyla doğuranlara suni sancı çok geliyor ama kendi sancımı bilmediğim için suni sancıda dayanılmaz değil dedim. Sonuçta doğum yapıyoruz illa acı oluyor. Ama dediğim gibi doğuma yakın artıyor öncesinde idare ediyorsunuz. Korkmayın kızlar. Anlık zTen geçiyor hepsi doğum bitince. 3 sene oldu hatırlayamıyorum şuan. Hamileyim tekrar. Bakalım bu sefer kendi sancımı çekmek nasip olurmu😄