Esiii06 Nurdiri bende 13. Haftamda yaptırdım ve bebeğimin pozisyonundan dolayı kolaylık ile öğrenebildim , zaten erkek olursa daha erken netleşebiliyor birde pozisyonda uygunsa doktor rahatlık ile söyleyebiliyor.
Kevsermucize Gulusuguzell darw sendromu dediler ayrıntılı yaptırdım saglikli çok şükür öyle bişey yok
Gulusuguzell Kevsermucize ay ayniyiz banada öyle dediler kiz detaylı ya girdim herşeyi iyi dedi şükür sağlıklı olsunda
Gulusuguzell Kevsermucize ben suan 22+4 gunlugum yine detayliya gircem bir baktrcam kiz ben 14 haftalık en küçüktü simdi iyice gelismistr onun için bida gircem detayliya persembe doktora gidcem