Hafizeipek Melike01 yaparlar bence. Devlet hastanesi yapıyo da ozeller her gittiğimde personel yok diyo. Bu gece acile gidersen bana da haber ver burdan valla aklım kalır 🤔
Melike01 Hafizeipek bu gece gidemem suan kasinmiyrm zaten iim sükür yarn yada pazartesi gderm buyuk ihtimalle bugun kaşıntı konusunda biraz daha iim duruldu yani
Fatmadeniz Aynı kaşıntıyı bir ay çektim her tahlılım yapıldı sonuç olarak hiç birşey çıkmadı piskolojık olabılır dediler ama bazen yine oluyorum çok berbatbirse