Melike01 Merhaba, 30+2 oldum. 2 hafta önce böyle bir şikayetim vardı, karaciğer safra böbreklere ve kanıma bakıldı sorun Yoktu.Doktora ilk kaşınıyorum dediğimde ultrasondan kaldırdı, hemen radyologa ve kana gönderdi gebelik kolestazı ihtimaline karşı, ama temiz çıktılar.
Az önce acilden geldim, dün gece ve bu gece felaket kaşıntım oldu.Gene kana baktılar, hatta dilime tenime filanda ,sonuçlar temiz.Normal serum taktılar bi tane.Hiçbir şey yok değerlerimde,çok şükür yok kötü bir şey ama kaşıntı felaket tabi...
Gebeliğin 3. Trimestrına bağlı genel bir kaşıntı. Avil merhem yazdı doktor, soğuk duş aldım kremi kaşınan yerlerime sürdüm, çok iyi geldi.
Eğer çok kötüyseniz acile gidin,tahlillerinizi yaptırın.