Tubanurrr25 Bir kaç yerde görmüştüm erkek bebek diyip kız çıktığı oluyormuş böyle bir şey söz konusumu ?
yigitinannesiiiii Tubanurrr25 bazen bebeğin kordonu pipi olarak görebiliyolar yani değişirse o yüzden değişir canım
191084 Tubanurrr25 bana 13 hafta kiz dedi 16 haftada erkek gibi dedi ama kordon var emin degilim dedi🙄🙄
haklisinesracim Tubanurrr25 Benim ilk çocuğumda olmuştu 16. Haftada erkek demişti kesin gibi söyledi hatta gel tekrar bakalım şeklinde konuşmadı pipi diye de bir ultrason görüntüsü verdi 18. Haftada kız olduğunu öğrenmiştik.
yigitinannesiiiii 7171 hatta detaylı ultrasona kadar beklemek en iyisi ama insan sabırsız oluyor alışveriş yapmak istiyor😍
7171 yigitinannesiiiii hıc benlık degıl canım çatladım meraktan bu 3. Hamılelıgım ondanmı nedense acayıp merak ettım hatta sureklı bunu düşündüğüm ıcın annem randevu gününe kadar yasakladı bna cınsıyetle ılgılı düşünmeyı😂😂
yigitinannesiiiii 7171 😂😂senin daha sabırlı olman lazım aslında bende dayanamam biran önce cinsiyetini öğrenip alışverise çıkmak istiyorum
Zeynosunannesii 7171 diğer cinsiyetleriniz ne sanırım ikiyle üçüncüde insan daha meraklı oluyo ilkte ne olursa olsun diyo insan😁
yigitinannesiiiii 7171 yaaa doğdur öyleyse😂Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı kız evlat sevgisinide tatmayı nasip etsin inşAllah🥰
Anne88 Tubanurrr25 canm bize 12. Haftada erkek dedi ben buradaki yorumlardan baya bı etkilendim kordonla karıştırıyorlar diye bugün 13+2 yim bidaha gittim kontrole yine erkek dedi umarım doğrudur https://ibb.co/nmbgSPD https://ibb.co/B4kW8PF resmini de verdi 😊
Tubanurrr25 Anne88 ben bi yazıda okudum erkek diyorsa yanılma payı cok düşük oluyor Muş ama 16 hafta öncesi öğrenmek de sıkıntı 16 da tam belli oluyor
Burcutf Tubanurrr25 benim tam öyle oldu😊 ultrasonda 12+5te yüksek ihtimal erkek dedi doktorum. Fetal dna sonucumda kız olduğu ortaya çıktı 🤷♀️
Burcutf Ogrtmn1234 var ama fotoda net gözükmüyor. Yuvarlak bir görüntü üstündede ufak bir çıkıntı şeklinde gördük ultrasonda. Direk genital bölgesini yakinlastirmisti doktor