gozgozanne hyr canım almak zorunda değilsiniz kendinizi iyi hissediyorsanız çalışın Örneğin diyelim ki 37 haftaya kadar calıştınız raporu aldınız o kullanmadığınız doğumdan önceki raporunuzun kalan kısmı doğum sonrasına aktarılıyor yanı ücretleri alamayız diye korkmayın mali müşavirim böyle söyledi banada 35 haftalıkken aldım raporumu