Adayanne1 doğum şekli ile anneliğin hiç bir alakası yok ki sezeryan bazı durumlarda anne ve bebek için hayat kurtarıyor. Çok kısa kendi hikayemi anlatmak istedim sana. İlk hamileliğimde çok fazla doğum korkum vardi bu yüzden özele gittim. Daha ilk muayenede kalp atışlarını bile duymamisken, doktora ben çok korkuyorum sezeryan istiyorum dedim. Doktorum çok iyi bir doktortu şuan bunları konuşmak için çok erken hamileliğin tadını çıkart dedi. Ama benim kafam da çok netti kesin sezeryan. Hatta bırak normali sezeryan ile bile dünyaya çocuk getirmek benim için mucizeydi. Ben yaparsam herkes yapar diyordum. Ama doktoruma olan olan güvenim ve onun yönlendirmesi ile normal doğum yaptım. Kısa süren kolay bir dogumdu. Şimdi ikinciye hamileyim. Yine bir korkum var ama biraz daha rahatım. Birde Ayşe dumanın kitabını okuyorum ve videolarını izliyorum. Mutlaka öneririm.