bebislerimi_buyutuyorum cnm senin o sigortadan yüklü miktardaki doğum parasını alabilmen için senin sigortalı çalışıyor görünmen lazım.
Son 90 gün sigortalı görünmen lazım ödenmesi gerekiyor.
Doğum parası alabilmek için 32. Haftada yada 37.haftada sana senin doktorun sana rapor vericek 2 aylık rapor.diğer iki aylık raporuda doğum yaptığın gün doktorun yazıcak.toplam 4 aylık sana doğum parası yatıcak.
Doğum belgelerini çalıştığın şirkete veriyorsun kümi şirketler sistemden otomatik olarak yapıyor.
O 300-400 lira dedikleri şey devletin yapmış olduğu çocuk yardım parası.doğum parası değil.