İşyerinizin insan kaynakları yada muhasebenize sorsanız daha sağlıklı olur burda bilende bilmeyebde birşeyler söylüyor.Dogum izni parası için son 1 yıl içerisinde 90 günlük SGK priminizin yatmış olması gerekiyor gebeliğin 32.haftasinda çalışır yada çalışamaz raporunu doktorunuzdan alıp işyerine vermeniz gerekiyor 37.haftaya kadar çalışma hakkınızda var yine bunu doktorunuzla görüşüp raporluyorsunuz iznin başlayacağı tarihte sigortalı olma zorunluluğu var ödeme rapor bitimi sonrasi parça yada tek seferde hesabs yatıyor