Benimde ikinci sezeryan olacak nasipse bence stres yüzünden kötü geçiyor. Ben kiloluyum doktor zor olabilir vs demisti. Ama inanin doguma giderken gule oynaya gittim ameliyat ortami genel olarak soğuk ama anestezi doktoru hemsirelerim harikaydi doktor gelene kadar gülerek gecirdik o sureyi bayılırken dua ile bayitti anestesi doktorum kendi doktorum geldi güldük bi iki konuştuk doguma girdim bi uyandım hemşireler büşra uyann cok guzel bi kızın oldu hemde saçları çok mideni yakanı bulduk diye 😁 çok güzel gecti tabiki ister istmez narkozun etkisi, ağrı ama dayanılmiyacak gibi değil. Bence tadını çıkarın stres yapmayın benim tek korkum arkadaki kızım olacak rabbim bizi çocuklarimiza bagislasin karnimizdakileride kucagimiza nasip etsin insallahh