Hayalcinar Merykls benimki zorunlu sezeryandi çatım çok dar diye. Hiç keşke normal yapsaydım demedim. Normal doğurabilir mıydım onuda bilmiyorum 🤦🏼♀️🤷🏼♀️
Hayalcinar Mor_papatya_ 2 yıl sonra hamile kaldım sadece son ayimda dikiş yerinde sızlama hissettim. Öyle çok rahatsız edecek birsey değildi ama.
Mor_papatya_ Hayalcinar Geçmiş olsun rabbim huzurla mutlulukla büyütmeyi nasip etsin 🧿🌼 maşallah ikiz gibi aralarında çok fazla yaş farkı da yok 😍
Hayalcinar Rabia344 ve korse dahil hiç birşey kullanmadım göbeğim gitsin diye tabi normalde de zayıf biri olduğum için belki kalmamış olabilir
Dark blueberyy00 normal su falan değdi şimdi. O şişlik gidecek kızarıklık gidecek hatta iz bile gidecek. Krem kullanmıyorsunuzdur şuan sanırım ama doktorunuza soyleyin iz kremi yazabilir
blueberyy00 Dark evet henüz kullanmıyorum şu an sadece düzenli pansuman yapacaz gidene kadar kontrole kontrolde söylerim doktoruma
blueberyy00 Nurayefem hım bilmiyorum bir çok kişi normal demiş dikiş yok ama dikislimi oldu sizinki estetik dikiş yaptılar yapıştırma ince bir çizgi sadece
blueberyy00 Hayalcinar uyuşukluk kesilen yerde mi var hala bende de var orda dokunuyorum etrafı felanda hala uyuşuk gibi
Dilish Hayalcinar Evet öyle genel anesteziden spinal iyidir ayaklarımı hiss edemesem kötü olurum diye korkuyorum. Ne güzel iyinsiniz artık inşallah benim de kolay geçer.
Rmzy-01 Badenin_annesi bence korkmayın allahın izniyle yarim saat bile sürmüyor aksine bise çıkmasa inşallah
blueberyy00 Dark evet doktorum günde bir kere batikon damlat pamukla sil açık kalsın yara dedi bant yok ama açık yani
Dark blueberyy00 evet benimde ilk duştan sonra aç dedi kapatmadim. Ama hiç pansuman yapmadım. Kontrole gidince kendi yaptı bir kere
Arzukeskin Hayalcinar bunu yazmanıza çok sevindim benimde ikinci sezeryanım olucak ikinci çok zor oluyor diyenleri duydum hep.geçmiş olsun sağlıkla büyüsün
bebislerimi_buyutuyorum Arzu24 ben cevap vereyim şuan 29 haftaligim 2 ayliktan beridir burun tıkanıklığı ve kuruluğunu çekiyorum doktora sorarak iliadin bebek spreyi kullanmaya başladım doğuma kadar gidecek bence 🥺😏😖