Eylul966 Duygulandım şimdi valla ben çok şükür ikizlerimi kucağıma aldım 34+6’da geldiler preeklampsi’den acil sezaryene aldılar biri 2100gr diğeri 2250gr doğdu ☺️🌸🌸 çiçeklerim Liya&Lina
Sumeyyeerdem Eylul966 Maşallah 🧿 Hayırlı uğurlu olsun 🥰☺️ Benim de erken doğum riskim var inşAllah gelişimleri iyi olur da erken de doğsalar sağlıklı bi şekilde kucağıma alırım