Damlacaa biranneadayiyim yok dhaa gitmedim canım 25 Mart’ta bu cuma gidince mutlaka yazar haber ederim
leylaacar011_ Benim 2 hafta gecikmem var 18 mart kan verdim değerim 6.80 çıktı bugün tekrar kan verdim
Srdm Yildizparlak evett cankm bende sıkışık gittim karından keseyi gördü şu an uygulamaya göre 5+1 ama kese 4+5 dedi iki gün oynuyor pek bir fark yok dedi kısmetse 2 hafta sonra kalp atışı için gidicez