Ozlemdrn Srdm biliyorum canim ben hergun bebegi görmek istiyorum sabretmek lazımmış ilk bebis olduğu için sabredemiyorum🥰
Ozlemdrn Srdm yok yaşamadım ağrım olmadi ama yaptırmamak daha jyi bebek daha aşağıda olduğundan dolayı 🥰
Damlacaa Srdm canım bu gerçekten kişiden kişiye göre değişen bişey ben erken gördüm keseyi örneğin , 4+2 de gördüm şu an 4+5 doktorum 5+3 de kalbini dinlemek için çağırdı. Herkesin hamileliği kendine özeldir. Gitmeden bilemezsin 🥰
A_yca Srdm ben doktora gittiğimde 4 haftalık dedi 4+3 dük ve keseyi gordu karından. Kişiden kişiye ve doktor aletlerine göre değişiyor özele gittim detaylı bakıyor hem görüyor
SecoMeh Srdm Ben geçen hafta 4+2 de gördüm keseyi doktor haftaya gel gelişip gelişemediğine ve kalp atışına bakalım dedi.Biz Salı günü 5+4 oluyoruz kontrole gitcez umarım herşey yolundadır.. Doktor hcg 2000 üstü olursa kese gözükür demişti bana.
Srdm SecoMeh anladım canım ben ilk kez muayene olucam yarın geçen hafta gittiğimde doktor görünmeyebilir diye bakmamıştı