Hep ağdaya gidiyodum çok rahat ve temiz oluyodu ama cildim hamilelikten sonra aşırı hassaslaştı sadece canım acısa neyse ama yara kabuklanma olmaya günler sonra geçmeye başladı ağdadan sonra 😔 jilet kullanmak istemiyorum epilasyon aletinin tıraş başlığı jilet kadar kötü olmuyo diyolar kullanan var mı genital bölgede etin sıkışma kısma riski oluyo mu