Nametkyldz ben kaç tane Zeynep tanidiysam o kadar yaramaz oluyorlar ki yeğenim var 5 yaşında asla baş edemiyoruz 🤦🏻♀️ 2 3 tane de Zeynep isminde arkadaşım var düşman başına biriyle görüşmüyoruz 🤷🏻♀️ belkide bana öyle denk geldi bilemicem ama ben şahsen Zeynep koymazdim çok mübarek bir isim ama çok çektim 🙄