Gzemm Ben de 5+3 günlük hamileyim bazen olur göbeğim patlıycak gibi sisiyor çok rahatsız ediyor bide galiba gazdan dolayı ilk kontrolde normal ultrasonla göremedi doktor çok fazla gaz var dedi vajinal ultrasonla baktı mecburen. Ama bu şişlik nasıl gecicek hiç bir fikrim yok .
Dilara55 Ilaydaile hiç sıkma canım benimde öyleydi beni şimdi gören akşam sabah doğurursun diyor he diyip geçiyorum en güzel zamanlarımı milletin lafına bakarak canını sıkamam her zaman pozitiftik önemli 😊
Bebegimveannesi Ilaydaile hmmm sen yine de şekerine baktır şeker yüklemesi gerekilirse onu da yaptır canım
Ilaydaile Melegimveben tam tercüman olmuşsun canım. Ne olsa bi laf edecekler zaten. En iyisi kimseyi takmayıp pozitif olmak
deletedmom6295 Ilaydaile yediklerinizde bağırsaklarınızı rahatsız eden gıdaları bulup keserseniz rahat edersiniz. mesela benim 19. haftadan sonra bünyem bulguru kabul etmemeye başladı. ne zaman yesem şiştim hem karnım hem elim ayağım. onu kestim şişkinliğim ve gazım bitti
Ilaydaile deletedmom6295 bide ben çok fazla ayran yoğurt yiyorum. Ondan da kaynaklandığını düşünüyorum
Ilaydaile Duyguerer ben doktora sormayı unuttum bidahakine sorucam normal bişeymş sanırım ya herkeste olduğuna göre.
MelikeOkdem Ilaydaile iç karnın dar olabilir benimde öyle şuan 5.ay yeni bitti ama gören 7 8 aylık sanıyor salla herkes bşy diyor🤗
Ilaydaile MelikeOkdem teşekkür ederim içim rahatladı 😊sağlıksız bi durum olmasın da gerisi mühim değil.
Bskrt Ilaydaile benmde öyle kilo almadığım halde şişmişti Benden 1 ay ilerde olan arkadaşm var dümdüz hla karnı 22 haftalık Vücut yapısına göre değişiyor Bana da biri sordu 6 aylık dedim 🤣🤣🤣 halbuki 18 haftalık
Aybuke35 Ilaydaile 1 2 hafta gazlı geçer sonra düzelir canım çok gaz yapan yiyeceklerden uzak dur süt içebilirsen laktosuz olanlardan al ben öyle rahatlamıştım tabi birde kimyonun çok faydasını gördüm
Kardii Ben 2.5 aylık hamileyim abartısız 4 aylık gibi karnım var çokta mutluyum halimden dert etme bence iç karnın dar olduğu için erkenden belirmiş
BaharIlaslan Ilaydaile benimde öyleydi gören hamileliğin ortalarında sanıyodu kimisi de şimdi böyleysen son ayda düşünemiyorum diyip moralimi bozuyolardı. Ama çok şükür oğlum sağlıklı. Şuan 35haftalığız gayette olması gerektiği gibi son ayda nasıl oluyosa hamile karnı o şekilde. Dert etme cnm bebişin iyiyse sıkıntı yok. Demekki bizim iç karnımız yokmş ki bnim önceden azcık göbeğimde vardı. Milleti de takma can taşıyoruz biz :)
Ilaydaile BaharIlaslan çol teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için çok iyi geldi dediğin gibi biz can taşıyoruz kimine 😄😄
MeltemUar Ilaydaile benim 3. Gebeliğim her hamilleğimde şişer karnım daha yeni hamile kalırım hemen herkes karnımdan anlar 3. Ayda 6 aylık 6. Ayda 9 aylık gösteririm bıktım usandım artık insanların doğuma gidecek gibi duruyorsun demesinden 😩tabi bende her muayenede doktorumu darlıyorum ben şiştim mi Gülçin hanım karnım çok mu büyük Gülçin hanım😊şeker yoksa eğer sıkıntı yok 2.kızım 4 bucuk doğmuştu da en azından şimdi karnın büyük diyenlere eee kilolu oluyo benim cocuklarım diye susturabiliyorum 🤪
Ilaydaile MeltemUar söylecek cevabınız hazır ne güzel benim daha ilk hamileliğim olduğu için kime ne diyeceğimi kestiremedim açkcası çünkü her sorana açıklama yapmaktan sıkıldım he öyle diyip geçiştiriyorum