defneveannesiii Nasaearth malesef bilmiyorum. Gititğim hastanede çatı muayenesi yapmadılar hala. Doğum anında yapıyorlarmış. Varmı yok mu bilmiyorum o yüzden
Lebriz Civcivim000 bende aynı durumdayım 39+6 dayız. En son iki hafta önceydi komtrolüm, yarın tekrar gidicem
Lebriz Busrabozdag 3 saatte 8 cm açıklık çok iyi bence benim ilk doğumda suniyle 10 saatte tam açıklıga uulaşmıştım. Saatte bir açılıyordu🥴
Busrabozdag Lebriz ben artık kalkamıcqk duruma gelene kadar yürüdüm nst ye bağlatmadım kendimi o yüzden biraz hızlı oldu. Sonra nst ye bağlandım kalan 2 cm açıklık 5 saat sürdü☺️
Civcivim000 Busrabozdag ben de nst bağlıyım şuan yan tarafım çürüdü yatmaktan yürüsem daha iyi sanki ama bebeği kontrol ediyorlar kayda değer bi sancı yok şuan alttan da ilaç verdiler ama kontrol etmediler henüz sonradan kaldırırlar mı acaba hareket et diye
Lebriz Busrabozdag anladım evet hareket de önemli beni de hep yürütmüşlerdi ama bana uzun geldi kimine göre de 10 saat çok iyi 🤭
Mrv58 Nasaearth amin inşallah normalde sancım 40 larda çocuk kanala girmemiş rahim ağzı dvarn 4 buçuk cm kapalı hala dedi bn kendi istegimle iki gün snra suni sancı alacaktım bu şekilde rahmin çabuk toparlanmaz dedi çok uzun süre sancı çekersin yine sezeryan gibi gözüküyr yolun diyince gün aldım bnde 🙄
Nasaearth Mrv58 anladım önemli olan sağlık yapcak bişey yok belki bende öyle olurum özelde mi takiplisin
Efraimmm Nasaearth bizde de ne gelen var ne de giden kız bu Mart bebekleri ne inat çıktı yaaa ben artık pert oldummmmmm
Lebriz Nasaearth ama dün ni yazı okudum doğumu en kolay bebekler miş istatistiklere göre ona güveniyorum 😅
Lebriz Busrabozdag teşekkürler şimdi dört buçuk yaşında paşacık🤭 kızçemiz de gelseydi hayırlısıyla 😊🌸
Elfs Nasaearth işte sezaryen istemiyorum, bebeği 42. Haftaya kadar beklemeyince doğal yollardan saptırıyorlar ama bebek sağlıklı olduğu sürece 42 haftaya kadar beklemeyi düşünüyorum. Herkes nasıl arzu ederse öyle bebeğini kucağına alsın inşallah 🙏