erdem_agah La_Liberte bir maden suyu bağımlısı olarak Beypazarı kesinlikle… Bir de Ülkerinkini deneyebilirsiniz eskisi gibiyse o da güzeldi..
asel35ece La_Liberte sodyum oranı 70 ve altında olan markaları tercih etmelisiniz. Benim bildiğim ve kullandığım damla marka maden suyu var. Onu da migrostan ya da A101den alıyodum ama bu sefer ikisinde de bulamadım yarın başka şubelere bakcam yoksa da başka marka arayışına gircem artık
Deletedmom727271 babyninannesi Kızılay Erzincan ın değil onun magnezyum oranı yüksek ben onu içiyorum 😊
babyninannesi kizilayin tuz orani cok yuksekmis , digerini unuttum uludag iciyorum bende ondada az vardi diye hatirliyorum suan,
babyninannesi Deletedmom727271 bilmiyom ki canim valla instagramda gormustum sodalari siralamislar oranlarini falan yazmislar kizilayinki en yukseklerdendi 😂 simdi yenileri cikti onlarinkine bakmadim , ama nelere tuz kullanmiyoruz ki soda icsek ne olcak
Deletedmom727271 babyninannesi normal Kızılay da tuz oranı çok yüksek evet. Ama Kızılay Erzincan da değil 😊
Rmysa_24 Merhabalar 👋🏻 19 haftalık hamileyim günde 3 adet Kızılay maden suyu içiyorum içim yanıyo sanki bugün fazladan içtiğimi fark ettim. Göz gezdirirken gördüm fazla tüketen varmı aranız da? Zararlarını yaşayan yada? Teşekkür ederim şimdiden