hunilimom La_Liberte en iyisi Beypazarı sanırım 2 hamileligim de doktorlarım Beypazarı önerdi bende hep onları içiyorum
hukukcuanne_06 La_Liberte içine limon sıkarak içebiliyosanız öyle tavsiye ederim ben de normal maden suyu pek içemezdim limon dilimleri ile güzel oluyo hem c vitamini de almış oluyorum. Beypazarı haricinde pek sevmem ben o yüzden mümkün oldukça Beypazarı alıyoruz
La_Liberte hukukcuanne_06 hep öyle yapıyorum bir tane limonla içiyorum 😅🙈 çok teşekkür ederim meslektaşım ☺️
hukukcuanne_06 Papatyamm1 sade maden suyu faydalı, günde bir ara öğünü maden suyu ile yapmamı tavsiye etti diyetisyen, ama meyveli olanları asitli oluyo evde kendiniz meyvelendirerek içebilirsiniz sade tadını sevmiyosanız
La_Liberte hukukcuanne_06 evet avukatım ben de ☺️ 11+3’ün şu an 🥰 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻 siz kaç haftalıksınız ?
Zzzeynep La_Liberte canım ben Kızılay Erzincan olanı içiyorum aralarında magnezyumu en yüksek maden suyu o. Benim kalçamda çok baskılı bi ağrı vardı ve sodaları içmeye başladıktan sonra baya hafifledi sende doktoruna danışıp alabilirsin istersen
hukukcuanne_06 La_Liberte salı 16 olucaz nasipse, Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🙂
Neva09 La_Liberte sürekli maden suyu tüketenlerin arada değişiklik yapması gerekiyomuş içindeki mineraller farklı olduğu için ara ara değişiklik yapın Kızılay’ın magnezyum oranı yüksek diye biliyorum yeşil olanı.
Kaganinannesi-_07 La_Liberte canım Kızılay yeşil renkte olan Erzincan yazıyor onun içinde tuz oranı az mavi olana nazaran banada diyetisyen söylemişti .