Eslemdemr0309 ilk dogumum oyleydi ve su an 36.haftam nirmal.olursa bir aksilik olmazsa tekrar prenses dogum istiyorum. 4 cm acilmadan sonra anestezik bir uyusma ile dogum sancin hafifleyip sonra hissetmiyorsn. Yani ben masaya alindigimda hicbirsey hissetmedim dikisim atildi soguk kompres yapildi dikisler kontrol edildi vs. Derken yani gece 3 te dogurdum oglen 1 e kadar hicbir aci hissetmedim saat 2 civari hafif yanma hissi oldu dikislerimde onun icinde agri kesici vermislerdi kullandim zaten pekde zorlamamisti dikisler elhamdülillah cabuk atlattim