Oz4 ben allahtan bisey olmazsa normal doğum yapmak istiyorum ama bi yandan da korkuyorum araştırdığım kadarıyla prenses doğum acısız normal doğum olarak geçiyor ve herkes çok memnun az agriyla normal doğum yapmak kim istemez ki sadece içeriğini merak ettiğim için bu postu paylaştım 🥰