F-halil bende öyle gergindim ama doktor hiç beklediğim gibi bi tepki vermedi 😂 36.haftamdaydım bu zmana kadar hep özele gittim ama artık burda devam etcem doğumuda burda yapmayı düşünüyorum dedim. Yanımda da detaylı ultrason sonuçlarım vs hepsi vardı. Sende bence yanında götür bütün testlerini.