Emedko rica ederim bende şimdiye kadar özele gittim 6 buçuk aylık olduktan sonra devlete geçtim malum doğum ücretleri hat safhada beyler maaşla evi mi geçindirsin borç mu ödesin dedim o parayı doğuma vereceğime çocuğumun eksiği olsa onu alırım sende erken git ki beğenmediğin doktor olabilir Başk bir hastahanede bakarsın doktora