Okaasan canım bı özel iki devlet hastanesi var ben ilk özel çagsu ya gittim doktorun ilgisini hiç begenmedim devlete gittim ama üniversiteye bağlı olana doktorlar çok iyi bir sorun olunca bütün diğer doktorlar ilgileniyolar ama doğum hakkında birşey diyemicem daha doğum yapmadim