RaYaRY araştırmada yaptım doğumumu asla memnun değilim böyle rezillik böyle bagris cagris insana hakaret bı tek orada var rabbim düşmanımı bile düşürmesin oraya o kadar diyim , beni masada dikis atmadan bı tanesi bırakıp gitmişti , Atatürk devlet hastanesi gayet iyi diyorlar oraya gidebilirsin araştırmaya nazaran daha iyi